30 januari

Just nu känner jag bara för att rymma till Åmål och bara umgås med han jag trivs med.
...hmm vad jag känner mig..tjatig? Men det är det enda som går runt i min skalle nu förtiden...Kan knappt tänka på något annat.
Jag drömmer mig bort så mycket. Jag vill ta studenten så jag kan flytta och ta vägen vart jag vill, vara där jag trivs, men ändå vill jag inte göra de, jag är så otroligt rädd för framtiden. Vad ska jag göra? jag måste börja tjäna pengar? vad ska jag jobba med? vart ska jag ta vägen? antagligen fixat eget boende? hur gör man ens med allt? Det finns alldeles för mycket tankar om det, och det skrämmer mig.
Men för det mesta ser jag bara en bild där jag får vara tillsammans med den finaste och bara leva ett bra liv! Drömbilden!
Nåväl, ta dagen som den kommer har jag hört. Får göra det ett tag iallafall, tills det riktiga allvaret kommer så att säga...

Från det ena till det andra.

Jag är fortfarande kvar i gävle dårå, idag va vi iväg till Valbo där jag fick med mig hem lite nya klädesplagg. wiho!
Sen har vi käkat en god middag, fläskfilé med soltorkade tomater i, potatisklyftor och rödvinssås. mumma!
Jag ställde mig och diska så nu är mina fingrar helt torra och korvliga, så inget trä och papper i min närhet nu! yallaa!

Tror vi ska kolla på film nu. Pandorum eller vad den hette :O
Ha en bra kväll!



Kommentarer
rapist

tja sexy!

2011-02-11 @ 14:56:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0