En tripp ner till Bålsta...

tåget rullar mot sthlm 12:51 och väl framme i stora staden möter Johanna upp mig. Lär kika runt lite och sitta och prata bajs på någon servering!
Jag är inte ett dugg van med att åka tåg eller buss längre, så jag har nästan glömt bort hur man gör, tur att det här är ett direkttåg iaf öhöhö...Kommer sakna mitt snyggface så in i bängen mycket dock! de gör jag ju tillåme bara han är borta och jobbar...yaayaaa! It will be great! När jag kommer tillbaka ser jag fram emot Tyskland, Liseberg och Västkusten.
Jag lär få tag på Jimmy snarast om han har tid med mig nu när jag kommer till bålsta...JAG VILL HA MIN TATUERING!....men de är en fördel om han sätter på mobilen först! D:
Ciao!

Jag älskar dig mest av allt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0