12 juni

Sitter och väntar på ett samtal angående "the babysitter job" hö-hö. Behöver duscha, men hoppar jag in i duschen nu kommer hon säkert ringa under den tiden.
Imorn är det exakt en vecka kvar tills vi drar till Göteborg och njuter av den härliga musiken på Pier Pressure! wiho!
Ska försöka slita tummen ur arslet och ladda in bilder från studenten och lite annat, bl.a. från igår då vi var och kollade på Mattes kusins student. Fick även presenter igår från Mattes släktingar för att jag har tagit studenten och fyllt år. Sött! :)
ROMPAAH! kött fifan, shäääjka den för Sean Banan!
Charråå


-Hej Emma :) jag tycker om dig kompis! :)


Kommentarer
emma

och jag tycker om dig kompis <3

2010-06-12 @ 20:35:30
URL: http://emmahalvarsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0