P-rutt

Den här veckan är det studentveckan, och jag lär få säga att jag är sjukt besviken på allt och alla.
Enligt mig är alla egoister och tänker inte så speciellt mycket. Varför inte göra något man kommer minnas istället för att sitta och sura över småsaker och inte vara social?
Det känns som att man har försökt nu utan någon direkt framgång.
Jag menar vafan, vi tar studenten om mindre än två jävla dagar??!! Kanske dags och sätta liiiite fart?? Media har ju knappt blivit sedda. Det är den HÄR veckan man ska skrika rösten av sig och vara sjukt glad och pepp...Men folk kanske inte vet hur man gör?
Lakanen med texten kommer hinna hänga uppe en dag typ? YAY lyckat! kul!

Man ser hur alla åker och poppar musik, skriker och har så sjukt kul, förutom VI? det man har sett fram emot så mycket.
Men jag hoppas på en mer lyckad dag/kväll idag.
så ciao!


Kommentarer
emma

Älskar dig med min bästa vän!

2010-06-06 @ 19:11:55
URL: http://emmahalvarsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0