Det var mitt underbara lov...

Mitt lov har vart underbart och jag har nästan inte koll på allt jag har gjort, måste därför skriva ner och dela med mig av de jag har gjort nu på min sista lovdag.

Jag har ju såklart vart i Åmål hela lovet, hos mitt söte!
Det har blivit filmer som vanligt, bla. american psycho, funny people, grease, step brothers, exorsicmen, dark knight
och the proposa,l oj svårt och komma på alla...

haha förlåt, men de är klockrent! <3

iallafall...på lördagen innan lovet var vi iväg och bowla och även på fredagen på lovet, då det vart discobowling (a)
Jag förlora båda gångerna...synd Owe! Spela kort gjorde vi också! Det kallar jag SPORT -lov!

På onsdagen var vi som sagt iväg till Göteborg och fick uppleva Blå himmel, fluffiga moln, snöfria gator och varm sol, vår på hög nivå helt enkelt! Dit ska jag nog flytta i framtiden!
Premiären av Alice i underlandet såg vi på i 3D, och filmen vill jag helt klart se om, så grymt underbar!



Efteråt gick vi till subway och fläska i oss en varsin macka innan vi (jag) skulle påbörja min shoppingrunda (a)
Fick ju med mig ett par leggins, skor och smink, och POFF där försvann mina pengar!

Resan hem från göteborg var segare än resan dit! Men vi gjorde det bästa av situationen och kleta godisbilar i ansiktena på oss, biljettkontrollanten gav oss en snabb bitchlook och två tyska kärringar framför oss undra nog om det är så man gör i sverige...kanske borde frågat dom om dom också ville ha?
Mmmm fett säääxx!!


Dagen innan jag åkte hem byggde vi en stor colapyramid mellan tårarna...rekord för oss...dock var inte alla colaburkar från oss bara!...annars hade ju det vart ganska awesome!


Nu får jag vänta 25 dagar tills jag får vara med underbaringen igen! Vem är så elak som låter mig lida så länge??
Innan dess ska Johanna försöka åka upp till mora, vi hade tänkt att åka skoter när de väl finns snö kvar så att säga!, Sandra vill jag också få upp! Och Emma måste jag få träffa snart!

För att göra det här långa inlägget ännu längre tänker jag tillägga att jag letat på fler kurser i karlstad som jag ska söka till...Journalistik lät väl ändå bra? Why not! Money money money!
Letat lägenheter i Åmål också, så pappa ska ringa till någon snubbe (så fort som möjligt) och höra!
Hitta en som skulle sitta jävligt fint iallafall!
Nu har jag mycket att hoppas på! Jobbet, att jag kommer in på kurserna och att jag får lägenheten!
Damn ibland lyckas jag allt få mig att känna mig lite vuxen! ;)

Nej där sätter jag punkt!


aaaaw...jag älskar diiig!! <33



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0