Fotografering

Igår startades projektarbetet och DAMN va jävla grymt det kommer bli!
Jag vet vad jag ska satsa på iallafall!
Människor, extrem sminkning och egen studio är och kommer bli min grej!

Jag sminkade vår modell till en mimare, fan jag har ju skillz redan på att sminka liksom! Nöjd som fan!
och fotograferingen gick som smort! kunde inte bli bättre enligt mig själv tror jag!
Och det är fan inte ofta jag är nöjd så sug upp och njut, så ska jag lägga upp ett smakprov senare när vi börjat pilla!

Chaarråå!


Kommentarer
Jennie

Fan va roligt det verkade, är riktigt avis! ;o Ska bli roligt att se dah resultat! :D

2010-03-23 @ 07:54:49
URL: http://jennieericson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0