Godmorgon

Har nu vaknat upp i Falun, sömnen har väl vart sisådär.
Fint väder idag så jag har planerat in en härlig promenad.
Senare har vi bestämt för att fixa till våra hår. Emma ska få sitt hår färgat, och jag ska bli iallafall klippt, möjligtvis färgad...Men har inte bestämt mig för om jag vågar chansa än...bleka ännu mer alltså O.o

Läste idag att om man dricker en kopp kaffe 30 min innan man går ut och går så förbränner man mer fett eller något liknande...så att man kanske ska lära sig att tvinga i sig en kopp kaffe på mornarna iallafall?? Eller när man ska ut och gå bara!
Ska prova på det iallafall...ska nämligen försöka öka på mina promenader varje dag och vara lite duktigare tills jag tar studenten!


Nu är det dags för en frukost med juice och ägg!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0