Ny, väldigt seriös, design!

VOOOILA! vad tycks?? Visst är den somrig och fräsch?! haha!
Fixade även Sandras header, hon vart nöjd...TUR FÖR HENNE! >:3 sköj!

Ringde och tiggde jobb idag, men damn it! Jag måste ta mig ENDA till åmål för att söka, grabben ville inte anställa mig via telefon...jag menar, han borde ju ha hört på min röst att jag är perfekt för jobbet?! Tydligen inte, kanske berodde på att han avbröt mig hela tiden!?

JUSTE! jävla horor som tagit bort min distanskurs som jag planerat och gå på!!! >:3
Skulle söka idag, men NEEEEJ då har dom lagt ner den eller något! TACK SÅ JÄVLA MYCKE FÖR DEN DISSEN!!
Så nu får jag gå något BARA FÖR ATT få pengar!
Journalistik ooooch???? typ nått med bild/skissa/bajs...ah ungefär! Jag vet inte...man fattar ju fan inte vad dom skriver heller såå atteeeh....blir en vild chansning och så får man väl se vad det handlar om när man väl kommit in!

NEJ HÖRRNI! Jag ska sluta uppehålla er på en fredagkväll!
Alla sitter ju och dregglar framför min blogg på fredagkvällar, det vet ju alla!!
CHAARRRÅÅÅ!!



säääxx!!



Kommentarer
Sandra

haha, nu ser jag din header! fett cool x)

2010-03-20 @ 15:11:26
URL: http://osorio.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0