Pier Pressure



Wooho en glad Emmelie skriver trots sin huvudvärk!
Jag har världens bästa mamma som betala festivalbiljetten åt mig och lite till! Tack! <3
har även världens bästa pappa också som gav mig 1000 kr i helgen :) ...Nej jag känner mig inte så bortskämd :)
Fick även 7 prenumerationer av Amelia från mamma, så nu har man något och läsa till sommarn! ;)

Tänk att jag ska få se min gud igen! Längtar så jävla grymt mycke, och det blir ju inte sämre av att jag ska dit med älsklingen och även Johanna ska dit! :D

Kom igen, ge mig studenten, 19 årsdagen, och en jävligt skön sommar nu!


Puss!


Kommentarer
DVK

Hej! Härlig blogg :)

gå gärna in på min update blogg och tyck till!

Skulle bli jätte tacksam då min blogg ska vara ett skolprojekt.. Behöver tips :)

2010-03-15 @ 23:54:47
URL: http://dennaveckanskandis.blogg.se/
DVK

Tack, ska försöka ändra det så fort jag kan!

2010-03-16 @ 11:55:58
URL: http://dennaveckanskandis.blogg.se/
Skolfröken

p r e n u m e r a t i o n ;D

2010-03-17 @ 13:53:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0