Våffelpartaj...

Ja imorn är det ju den s.k. våffeldagen, då hade jag och tjejerna tänkt oss ett litet våffelpartaj, men eftersom jag har musikal från 17 till frågetecken så passa de inte så jävla bra, därför tog vi partajet idag istället. Smarta tjejer!
Så nu görs det våfflor för fulla muggar, och jag börjar bli hungrig så det kommer sitta fint!

Måste plugga till historieprovet idag, fan jag orkar verkligen inte. Hade som sagt ett prov idag, det kommer nog bli så bra som godkänt iallafall, men provet om kalla kriget kommer nog inte gå lika bra...eller jo, eller nej..jo, nej, jo, nej!

Charrå!


Kommentarer
Rendera Mera

Asså Emmelie, varför får inte jag nå våfflorå? Jag blir ju utan jämtjöööe :(

2010-03-24 @ 22:49:13
URL: http://www.rendera.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0