2 maj

Nu har min kärlek åkt tillbaka till Åmål. Känns hur tomt som helst när man har fått kramats med honom i 8 dagar.
Vet inte hur jag ska kunna sova inatt. Jag får peppa med att vi ses om 1½ vecka igen och att mina skoldagar är hur slappa som helst framöver! (y)
Trots att jag varit sjuk har jag haft det så himla bra. Det var nog till för att jag skulle bli sjuk. Jag förtjänade verkligen ledigheten och jag fick ganska mycket gjort där som jag annars inte hade gjort om jag hade varit i Mora.

Den här veckan måste jag skriva klart min fördjupelse om förintelsen. Och efter det har jag restuppgifter som ska göras innan allt är över.
Denna vecka börjar även mitt och Linnéas vernissage. På tisdag åker våra projektbilder upp på kulturhuset. Det kommer bli hur awesome som helst. Imorn ska jag förhoppningsvis få se hur bilderna vart! :)

Så kom till kulturhuset i mora och kika på tisdag eller veckan framöver på vårat projekt Untitled! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0