Bara sådär...

låg det ett paket i brevlådan som tillhörde mig när jag kom hem...
Det var min efterlängtade studentklänning som hade anlänt. Dock skrev de från stylebystars att de skulle skicka ett mail när klänningen var på väg men icke. Så det vart en surprise!

När jag prova den vart jag rädd för jag fick inte upp dragkedjan,  bad pappa hjälpa mig men han konstatera att det var omöjligt.
Jag fick en känsla av att de borde gå, för den såg ut att passa, så jag gjorde mitt egna försök, och efter sisådär 10 minuter fick jag upp den...Måste smörjas med lite olja kanske ;P
Men den satt super, måste bara fixa något och ha över armarna.

Snart ska jag kila ner på kulturhuset och stolt visa upp våra bilder! höhö!


Kommentarer
emma

ööööööh? BILD DÅ KANSKE?

2010-05-06 @ 18:12:41
URL: http://emmahalvarsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0