Helg

Äntligen helg igen. Har vart så sköna och korta skoldagar den här veckan och det fortsätter det med fram till v.20.
Familjen åkte nyss till Hamra, och jag stanna hemma som vanligt. Ska försöka göra någon nytta när jag är ensam nu och försöka plugga lite. Iallafall göra klart fördjupelsen och sen om jag har ork försöka göra något mer.
Hoppas att dagarna fram till mitten av nästa vecka går snabbt bara! Jag vill kramas!

Fick nyss reda på att Matte har fått jobb i sommar, så nu håller jag stenhårt i en tumme att jag också lyckas få mig ett jobb i sommar. Emmelie need some cash! Fan kan inte fortsätta leva på sparpengarna hela livet. De räcker inte hur länge som helst! daaeeh??!!

Chaarrå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0