18 november

Fan vad iskallt det är i vårat rum. Att sova i källaren är kanske inte det bästa på vintern...fast hellre kyla än alla dessa källarspindlar som är större än själva huset...Drömde att jag skulle dammsuga rummet och att jag var tvungen att dra fram bok/tvhyllan, fan jag ryser bara jag tänker på det, när jag dragit fram den så KRYLLAR det av dessa källarspindlar. Typ sånna spindelbäbisar fast de va typ lika stora som de andra. Fy fan, jag sprang för livet och återvände inte till rummet, för de hade tagit över hela jävla rummet! Helvete vad spindlarna förstör mitt liv, buhu!
HAHA ni ska se min äcklade min just nu...fyyy faan!! Utrota dessa! Tänk sånna här får jag se,  och stå ut med, och leva med!! Fan jag tror jag ska vända magen ut och in...det va  ingen bra idé det där!

Bild från google

Vi går över till något roligare och snyggare...nämligen min facelook for today! Jag hatar ju mitt hår just nu, så därför kan man  säga att jag bor i min älskade tubhalsduk...Den räddar mitt liv!
Jag har gått och drömt om att färga håret chokladbrunt tillsammans med mitt löshår. Men ändå så vet jag faktiskt inte om jag är mogen nog för att lämna mitt blonda hår...Visst är jag sjukt trött på det, men på något sätt är det ju endå jag nu? Skulle dock inte klaga på att ha det mer askigt.
Nåväl! Hejsvejs



Kommentarer
Pontiii

GALET SNYGG!

2010-11-18 @ 18:02:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0