22 november

Nästan uppe med tuppen idag. Klockan 9 ungefär vakna jag till iallafall. Har hotell att boka och eftersom att dessa hotellrum försvinner för varje timme så fick jag med morgonrösten kvar försöka ringa och höra. Tyvärr fick jag inget rum bokat så jag får helt enkelt vänta till Mattias kommer hem. De säger att vi med "presentkort" bara har ett visst antal rum att boka, och de rummen är redan uppbokade. Allt för att tjäna så mycket pengar de bara kan. Men de vidriga är ju att det är ju någon som betalat det här presentkortet, så det är ju faktsikt värt exakt lika mycket! Bu på det!

Har även pratat med papi och Villisen. Ville har tydligen lärt sig massa nytt under bara en vecka.  Han kan säga Emmelie på sitt sätt, även Ronald och Volvo...Jag vill mysa med den ungen nu!

Vi prata om att boka biljett upp till Mora. Det känns ganska fullspäckat framöver nu. Kul!
Men tråkigt att jag aldrig kan komma och hälsa på i Falun. Men utan pengar, ingen biljett! Totally sucks...Hade så gärna vilja komma hem till min lägenhet med Emma och bara få umgås...Vet inte riktigt när jag kommer få se henne, och det anser jag är väldigt tråkigt!

Igår förtjänade jag och Matte en varsin guldstjärna helt klart, då vi storstäda hela rummet. Plockade ut varenda liten pryl från hans feta bokhylla och rensande bort saker han inte behövde, dammtorkade, dammsög varenda litet hörn i rummet.  Fick en liten förvaringsgrej in till badrummet så inte badrumsskåpet skulle vara proppo, så nu är det perfa där inne också. Passade även på att göra rent handfatet, spegeln och lampan. Matte får ta toaletten ;)

Nej nu är jag hungrig så dax för frukost!


Kommentarer
Lucke

Anmäl dig till dagens blogg om du vill :P

2010-11-22 @ 13:24:46
URL: http://modegrabben.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0