Somliga går med trasiga skor

Ännu en söndag är avklarad. Känner mig på sämringsvägarna då Matte har varit halvkrasslig sen i onsdags så är jag inte förvånad. Får hoppas på att det inte blir mer än en jobbig huvudvärk  bara, för jag orkar verkligen inte bli förkyld! Bleu!
Idag har varit en händelserik dag! Eller inte...men mer än vanligt kanske?!

Jag har nog världens bästa svärmor (hatar ordet svärmor, låter så gammeldags!) då hon lät mig beställa lite stuff från H&M som jag ska få i julklapp (a) hihi!

Detta får jag nog i julklapp om de inte ger de jag valde till Matte kanske?! höhö

Hände dock en sorlig grej idag...Matte tappa min Flower By Kenzo parfym i golvet...ska jag vara ärlig så grät jag! Haha det var den ultimata vardagsparfymen...Nu har familjen Hoffback lovat mig en ny parfym pga Mattes olyckshändelse...Jag går inte riktigt med på det eftersom det inte var hans fel direkt (förutom att han kunde varit mer försiktig) höhö nej men jag har själv tappat den en gång så då hade jag väl bara ren tur att den höll. Men eftersom jag älskar parfym så mycket så vart jag som sagt ledsen. Jag vill ju äga alla väldoftande parfymer eftersom jag gillar att variera doft från dag till dag. Jag ska iallafall leta upp en ny vardagsparfym. Möjligtvis nästa helg då vi troligtvis ska till Karlstad. Väldigt sugen på Puma red and white, älskar den!! men även Britney Spears nya(?), vet dock inte hur den luktar men jag är helt såld på parfymens utseende, haha!

Ja sen har Marcus varit här och lekt med  oss. Kollat på film, åkt till eurocash en gång,  och till Coop en annan. Kan lätt bli så...Matte klädde även ut Marcus med reflexväst, sportskor (som retards använder till vardags) skoskydd, rosa skatehjälm, alldeles för små barnvantar och en sjal när han skulle  bege sig hemåt. Dock tog han av sig det innan han gick utanför dörren. Förstår inte riktigt varför. Jag låg iallafall i sängen och garva ihjäl mig! Matte fick återuppliva mig i sin trolldräkt!



Nu ska jag fortsätta ligga i sängen, och kolla på "Silent Hill". Såg tidigare på "Cube" som verkligen total S-Ö-G! Får hoppas på att denna är mer sevärd!
Godnatt folket! Jag ska ta och drömma om mina, förhoppningsvis, framtida skor jag tjatar om...gjorde nämligen det natten som var, och det var en underbar dröm! ;)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0