Godmorgon 20 november

Trevlig kväll igår må jag säga! One girl many boys and alcohol...hahah fan va fett! Nej det där lät faktiskt ganska fel!
Men det hela började med att Linus, Matte och jag drar och bowlar, jag ledde så jäävla hårt in till sista serien typ då matte går om mig, så jävla ovärt! Linus kom iallafall dretsist, lite mer värt då iallafall! Väl hemma så börja det med att pappan i huset bjöd i princip på hela sitt spritskåp efter en god måltid som bestod av lövbiff, pommes och beasås (YUMMMIIIIE)...Och även om Ulrica sagt att den nya lakritsshoten hon köpt (jag drack i princip upp hela hennes förra) skulle stå ENDA till jul och dra ihop sig, så lätta hon på stämningen en aning med att ställa fram den ändå! Vart alltså en shot som jag fan inte kommer ihåg namnet på, två turkisk peppar, två öl, en minttu black, som förövrigt smaka munskölj, så jäävla vidrigt! Jag tacka nej för fler shots när Päron Tequilan och två andra skåpspriter kom fram! Ja, det vart en liten shottillställning här hemma på en utav Åmåls alla gator. Mattias, Linus, Marcus och jag klär på oss för att bege oss vidare mot hörnan. Med mycket omvägar så avdunstar alkoholen från min kropp, kisspauser, pizzapauser, you name it! När vi väl kommer dit vi ska blir det en öl, nej två, nej fan 3 öl och en viiidrig jävla shot som Linus bror Matte bjöd bordet på. Smaka nejlika eller något och eftersmaken höll i ett bra jävla tag! Fyfan! Alla, glad som fan för att det var gratis, men nej fy helvete!
Vårat bord får iallfall sällskap utav en grabb som heter Norén, Matte och Gustav tror jag han hette. Trevliga!
Folket började bli fulla även jag då jag ringde till Robin och fråga hur partytricket gick till! Resultatet av kvällen blev värd faktiskt! Tror jag inte har blivit full på normalnivå på ett tag faktiskt! Perfa då vi fick skjuts hem av Noréns mamma, guld värd så kallt som de är/var ute...Jag gjorde mig ett par leverpastejsmackor och åt medan Matte himself däckat som faaan i sängen! HAHA nerå...men fan våra planer att åka till Karlstad idag, jag vet inte alls hur det blir...shiiiiiit! Nej men kanske får dra dit imorn om inte annat...eller inte alls?
Nej fan nu ska jag prutta lite och peta på mattes näsa!...
Hejs!


Lägger in den här feta bilden från västkusten! Hade inte sagt nej till sommar och att åka dit igen!
Jävla vinter! Nu blev jag jävligt sugen på något........något att äta!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0