9 november

Sedan sist har jag varit på introduktion till ett telefonjobb i Karlstad, jag och Matte tog vårat pick och pack och åkte till Mora och sov  en natt och sedan vidare till Hamra, där jag gosade massa med Villisen. Jag har gjort året första "snögubbe" som bestod av ett huvud bara.
Jag har åkt tillbaka till Karlstad och testjobbat för det där skitföretaget. Ja, jag fick inte jobbet! Vilken lättnad och what a failure på en å samma gång. Men som jag har hört och själv förstått så är jag inte född till att jobba med ett sådant skitjobb. Jag får en känsla av att det fanns en mening med detta, och att det är till för att jag ska plugga.
Nu funderar jag på att gå med i jobbgarantin för unga och gå en serviceutbildning här i Åmål. Detta ska kollas upp!
Så mycket mer än så har det inte hänt...
Jo, jag och Matte har blivit bjuden ner till Bålsta av mamma  den 17 december, för att åka iväg och käka julbord. Planen efter det är att åka tåg med bror upp till Hamra för att fira jul med pappa och co.
Jag har faktiskt en längtan till jul.

Hejsvejs!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0