3 september

Nu har jag "uppdaterat" min kropp!
Tyvärr vart det inte min eferlängtade text i och med att den aldrig skulle funka på ryggen, och det är nog bara där jag kan tänka mig den! MEN! den ska finnas på min kropp någonstans! Maybe när man har strl size 0, så man kan börja fundera och kunna tänka sig att ha den på andra ställen?!
Anyways! Vi började med att fylla i mina körsbärsblommor, och damn it, vart ju som en helt ny tatuering! Love it!
Under tiden Jimmy fixa de satt jag och mami och bläddra i tidningar...och Tadaa!! där dök de upp en nice grej va!
Jag bad Jimmy göra den till sin grej och wiiips så hamna den på min fotled!
Det är då en utblommad maskros som symboliserar att jag nu är fri och får göra i princip vad jag vill med livet!
Den vart söt och speciell, ännu där säger jag Love it!




Nu känner jag mig dessvärre på vägen mot att bli sjuk, fryser hela tiden och känner mig tung i skallen, helt underbart att jag klarat mig så pass bra som jag gjort ändå, men nu är det väl dags!
CIAO!


Kommentarer
emma

Nice ju :):)<3

2010-09-03 @ 23:01:20
URL: http://emmahalvarsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0