Lät du henne komma närmre

Jag måste skriva av mig! Måste skryta! kan inte sluta le! kan inte få bort pirret!
Jag ansökte till ett fotografassistent/lärlingsjobb nyligen, sista ansökningsdag är 16 oktober, men king som man är har man redan fått svar från den här underbara personen, hon vill boka in ett möte! Hon fastna för MIG! Av alla så skrev hon till mig! Innan ens sista ansökningsdagen var kommen! HALLELUJA!
Jag är nervös! Jag vill bara att hon svarar vilken dag hon vill ha mötet, jag är pepp, jag är redo, jag vill satsa!
Kan bara säga att jag är jävligt glad! även om jag inte har fått det här jobbet än så är jag så jävla glad för att få ett sånt svar!
Puss puss puss på allt!

Vi kör en sån här happiness på det!




Kommentarer
emma

FAN VA GLAD JAG ÄR FÖR DIN SKULL VÄNNEN <3<3<3

2010-09-27 @ 16:11:18
URL: http://emmahalvarsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0