Val av parti?!

Snart är det val...och herregud! Jag vet fortfarande ingenting om den här jävla politiken, är inte ett dugg intresserad, trots att jag får rösta nu. Jag är väldigt lätt att övertala i och med att jag inte orkar ta reda på vad de olika partierna vill. De värsta är ju att ett parti kan verka väldigt bra, men hur mycket kan man lita på dem? Hur mycket av det de lovat kommer de göra något åt? Det här gäller våran framtid och det skrämmer mig, kommer man välja fel? Jag menar, en röst betyder ändå väldigt mycket! Skrämmande!
Har gjort två tester, och ena gången fick jag ett parti och den andra gången låg det partit längst bort...det försvårar saken ännu mer, men visserligen så förstår jag mig inte på de där frågorna heller! ;P


Kommentarer
Sandra

AHAHAHAAHAHA, nej din bajsunge!

2010-09-16 @ 01:36:00
URL: http://osorio.blogg.se/
emma

det är lätt, du vill ha jobb, det finns ett parti som verkligen ska satsa på ungdomslösheten. välj det :)

2010-09-16 @ 08:39:45
URL: http://emmahalvarsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0