5 april

Nu är jag äntligen på bättringsvägarna, men är fortfarande sjukt seg! 
Kanske inte var det smartaste av oss att köra en utgång i helgen som var. Haha men trots att pengarna flög iväg på öl så må jag erkänna att det var rätt så trevligt och för en gångs skull uppnådde jag  en skapligt bra öl-nivå så att säga! En öl mindre kanske...eh eh!
Nästa gång vill jag nog dock satsa på ett större sällskap.
Anyways, det händer inte ett skit. Ska försöka tvinga mig själv att läsa ut denna förbannade jobbiga bok inom en snar framtid, Camera Lucida. Det går sakta men säkert..?!!!
Har ett campusmöte på universitet i Karlstad näst-nästa helg så har inte all tid i världen på mig.
Förövrigt är jag äckligt opepp på allt för stunden...Ligger och drömmer att få inreda en egen 2:a. Det får mig att bli på bättre humör.
Ciao så länge...


Kommentarer
Yasmine

Hej,

Var med och tävla om en länkning i dagens film.

Allt du behöver göra är att tipsa om en film i dagens film inlägget :)

2011-04-08 @ 17:10:13
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/
sandra

Vi kör det när du kommer till Bålsta

2011-04-08 @ 23:31:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0