Bålsta

Idag drar jag och mitt hjärta till min älskade mamma i Bålsta! Och självklart ska det bli kanon att äntligen få träffa Sandra och Johanna igen! Min kära bror kommer till Bålsta ikväll också, så det kan väl knappast bli bättre va? :)

Har känt mig ovanligt trött och seg i hela skallen idag men jag tog mig en 30 minuters promenix i alla fall och körde situpsen. Väldigt viktigt!! Vart dock inge piggare! Inte ens efter en dusch!

Ska erkänna att jag börjar bli en aning nervös inför mitt nya jobb som väntar. Inte bara att träffa nya människor utan hur jag ska orka kliva upp 04:30 (senast) nästan varenda dag! HELP!

Tydligen valborg på Lördag. Har ingen som helst koll överhuvudtaget. Men inget partaj för mig! Jag jobbar hela helgen och mormor fyller 77 år på söndag. Så ska till minneslunden och ge all min kärlek, saknad och tankar till henne då! Min älskade mormor! <3



Bild från google


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0