Påsk!

Glad påsk!

Idag ska jag, Mattias och Robin åka ut till Slutbo och äta massvis med påskmat tillsammans med mamsen, Micke, morfar, moster och kusinerna. 
Mamma har sagt en del som det kommer bjudas på, bl.a. LAX!! Som jag har saknat det, har inte ätit lax sen i julas! Familjen hoffback serverar inte lax eftersom att det inte är favoriten.. Buhu! Ska äta som en galning..eeeeh!!

JUSTE! mitt påskägg i år var ganska stort! Så stort så att det inte ens var ett påskägg..öööhm!! 
Mamma har gjort i ordning mitt första rum jag hade här i Bålsta och gjort ett litet mysigt crib till mig och hjärtat! Hon har köpt en ny stooor säng till oss, nya kuddar, nya sängkläder, sänglampa, sängbord. ALLT som man behöver i rummet helt enkelt! ÄNTLIGEN säger jag bara!! :D
Har fått sovit i världens obekvämaste säng när jag har varit här, eller när Matte är med så har vi vart tvugna att bädda fram och tillbaka med bäddsoffan! TACK MAMMA! :D 
Säng till framtida lägenhet! CHECK! ;)

Nu ska jag göra mig iordning och försöka väcka Robin!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0