Stronger!

Idag har jag visat/tränat lite på min manliga sida. Har för första gången provat på och byta däck ;) wow! Var ju nästan bättre än Matte! ;) Sen tog vi och tvättade lilla pärlan. Det var väl andra gången på ett år den blivit tvättad!
Jaoooo, så nu har vi nyligen varit ute och teståkt den och åkt med NERVEVADE rutor! Ah det är sommar! ;)
Igår satt vi ut en filt i gräset och stekte i solen och läste. Hur mysigt som helst! Fick till och med en snygg bh-rand på ryggen! haha
Ska nog gå ut och göra samma sak strax! Får både sol och plugg gjort på samma gång! Kanon!
Senare ska jag ansöka om flyttanmälan och bli en trogen Bålstabo igen! Börjar bli allvar nu! EEEEEEH


Kommentarer
Jeanette

Bra gjort, jag har aldrig fixa att byta däck på min bil. Och då har jag ändå haft körkort och bil i fyra år.

2011-04-11 @ 12:22:32
URL: http://dack-lund.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0