Fotografi - en introduktion

Av ren slump fick jag syn på att jag lär läsa ut en hel bok inför mitt första s.k. campusmöte som är nu i helgen. Aldrig har jag läst ut en bok så fort, men det var bara att sätta igång, och än så länge har jag läst en tredjedel av boken.
Jag ska även göra en kort presentation av mig själv där jag bl.a. ska redogöra mitt förhållande till fotografi.
Jag hetsar upp mig för mycket inför detta!
Var inte direkt beredd på att jag skulle få någon uppgift innan träffen eftersom det inte kommit förrän nyligen. hmm!
Men hela dagen har jag gått runt och tänkt för mig själv >Det här klarar du Emmelie, det gör du!<
Och det ska jag fan göra också!
Jag hoppas och ber för sjuttsingen att det här inte kommer vara muntligt, för då tuppar jag nog av!


Kommentarer
Bealutt

du är bääääääst och klarar allt för du är grymt duktig och snygg och söt!!!! love<3

2011-02-02 @ 18:45:23
PA

De här fixar du lätt, för du har fått ovanstående gener från mäg

2011-02-02 @ 22:40:59
Mortenmargrethe

I really enjoyed my visit. A great site

2011-06-14 @ 10:47:28
URL: http://mortenmargrethe.blogsmile.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0