26 januari

Dagarna bara flyger iväg och snart är det dags för mig att sitta bakom skolbänken ännu en gång. Okej kanske inte riktigt, men nästan!
Denna dag har iallafall gått sjukt snabbt. Matte kom hem på lunchen och pussades lite, sen lyckades jag på något konstigt vänster somna och vakna upp vid ett. Inte vanligt att jag gör det nu för tiden, men det är väl antagligen därför denna dag har gått så snabbt.
Har nyss gjort mig i ordning. Vet inte varför egentligen, bara slöseri med smink när man ändå inte ska göra något speciellt, men det är väl antagligen för att jag inte tål att se mig själv i spegeln med slappa kläder, osminkad och rufsigt hår.

Börjar bli hungrig. Har inte blivit någon lunch idag så att!
Vad blir det för mat idag då?
Hade inte klagat på att få göra Pasta med pesto, med fetaost, tomat, salami, paprika osv osv! FAN VA GOTT!
Tänk den dagen jag kan laga precis vad jag vill! Bestämma varje dag vad jag ska laga, och såklart så ska alla ingredienser alltid finnas hemma...Drömma är OK!


Bild från google


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0