Antagen

Fick mig ett väldigt spännande mail idag. Nämligen att jag blivit antagen till distanskursen Fotografins filosofi. 
Trots att det sammanlagt bara är 3 helgträffar så är jag väldigt nervös i och med att jag aldrig varit på skolan förut, och det är jag i ett nötskal att hetsa upp mig i förväg för att jag är rädd att inte hitta och gå vilse!
Men i och med att träffarna är på helger hoppar jag att min kära kan följa med mig till Karlstad och bo hemma hos hans syster. Mer prat om det sen!
Får hoppas på att detta blir spännande med mycket intressant innehåll.

Alla tillfällen med start fredagar kl. 13:00 och avslutas söndagar 13:00. Campusmötena innehåller
"Alla tillfällen med start fredagar kl. 13:00 och avslutas söndagar 13:00. Campusmötena innehåller
möten med gästföreläsande fotografer, workshops och seminarier och är viktiga för att du skall
kunna tillgodogöra dig kursens innehåll och lösa examinationsuppgifterna.
möten med gästföreläsande fotografer, workshops och seminarier och är viktiga för att du skall
kunna tillgodogöra dig kursens innehåll och lösa examinationsuppgifterna.
"

Hittills förstår jag ingenting av det som står med anmälan, och allt man ska läsa igenom...bla bla bla!
Får ringa min hjälp, Linda!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0