Fredag

Tråkigt nog så är det redan fredag som vanligtvis är höjdpunkten på veckan, men jag känner bara att denna vecka har gått alldeles för fort och Matte börjar skolan igen efter helgen och ännu vet jag inte hur mitt liv kommer se ut. Har mailat min "handledare" på AF och hört mig för hur det blir med denna jobbgaranti för unga osv om det blir några pengar för mig nu i början av året...bla bla bla!
Jag klara nyss ut Sonic på sega (ännu en gång)...men denna gång på första försöket ;)
Vi får se vad denna helg har att erbjuda!

Min Kärlek!


Kommentarer
ELLMINAS - elin mattsson & emma silverbratt

Superfin blogg du har! Var gärna med i Dagens Blogg! Kram

2011-01-08 @ 13:19:27
URL: http://ellminas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0