Händelserika lördag?!

Gick nästan upp med tuppen idag, denna lördag! Åtminstone larmet på mobilen. Jag och Matte gick upp vid 20 i 8 eftersom Matte hade Öppet Hus på sin skola idag. Från 10 till 13 var jag där ungefär och provade bl.a. på att "svetsa", eller ja, jag satt i Mattes knä och höll tillsammans med hans hand på svetsgrejset. Men det är ju typ att svetsa ;) Senare drog vi och bowla och äntligen vann jag över honom! Har längtat efter den dagen!
Nu blir det filmtajm! 127 hours blire! Hoppas på en sevärd film :)
Imorgon börjar äntligen andra säsongen av Solsidan! Ska nog se till och köpa den boxen också när den kommer ut!
Ja, ännu mer planer! Om inget går emot planerna så åker vi en sväng till Karlstad på måndag för att köpa en liten present till Matte, och om jag lyckas fixa till ett CV så kanske jag tar med ett par sånna och lämnar in någonstans. Även om jag helst inte vill jobba i Karlstad pga den dryga (dyra) buss/tågresan dit.
Sätter punkt där för ikväll då! 

p.s. fick prova på o köra LIITE bil ikväll. 
*blink, blink*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0