Pengar, böcker och sushi!

Om jag har fattat det rätt så är det fixat att jag ska få pengar nu när jag pluggar. Väldigt mycket text från csn angående detta, men förhoppningsvis har jag gjort rätt! Fan vad härligt att kunna få in pengar på kontot varje månad! THANK GOD
Det första jag ska köpa är en ny och fin kalender. Känner mig så otroligt naken utan min (som har gått ut)...

Idag ska jag ner på biblioteket en sväng och kolla om de har en bok som jag behöver till mina studier, och även beställa 3 böcker från bokus som jag behöver.
Nu måste jag bara ta och skriva hur jävla äckligt sugen jag är på Sushi! Bokstavligen talat så lider jag! Det måste finnas sushi där jag bor! Tänk om Moras sushibar kunde skicka ner lite, eller ännu bättre! Öppna "My sushi" i varenda jävla ort som finns här i Sverige!
Nu ska jag nog ta och beställa hem 100 gratis bilder från Fuji, om det går dvs!
P-rutt!

Den dagen jag lär mig göra god sushi, blir jag nog världens lyckligaste! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0