Present?


Jag har ju min pojkvän som fyller lilla 19 år nu den 30 januari, och det är ju alltid svårt att hitta något tycker jag, speciellt när jag inte har någon kassa att ta ifrån. Men jag tror jag har hittat en liten sak, inget märkvärdigt alls, men väldigt behövande för oss som kollar mycket på film och inte äger någon filmhylla.
Ska försöka komma iväg till Karlstad och kika om den finns på lager, så slipper jag betala 100 kr i frakt. 
Hoppas han får ett playstation 3 av hans familj! Då ska jag sitta fastspikad framför tvn, precis som jag är nu fast med Sega o Sonic istället! (a)


Kommentarer
Anonym

Hejsan, vad göres? :)

2011-01-13 @ 14:41:06
URL: http://modegrabben.devote.se
sarastille - jag säljer billiga designer!

Hej! Just nu har jag en DagensBlogg-tävling på min blogg där vem som helst kan anmäla sig! Gör det du med och var med i tävlingen om vem som blir länkad inför mina 2000-3000 besökare! :) Kram sara :)

2011-01-13 @ 14:57:55
URL: http://saramagdalena.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0