Take a minute

 

Böcker var det ja! Vad grymt det skulle kännas om böckerna man läste idag såg ut som dessa på bilden! Skulle förstås underlätta om texten var en aning större och läsvänligare! ;)
Har i alla fall kunnat bocka av en bok från min checklista idag.
Vi åkte ner till bibblan och lånade hem "fotografi -en introduktion".
Snäll som hon var på bibblan, skulle hon försöka fixa hem de 3 andra böckerna jag behöver också, så jag slipper köpa dem! Sounds great!!
Får hålla tummen på att de hinner komma nu till fredag.
Fan i helgen blir det ju kalas också eftersom min man fyller år på söndag! Av mig ska han få en puss!

Bara för det ska jag hoppa i säng och pussa på min kärlek nu, och möjligtvis sätta på en film!
Tjing!

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0