Vårkänslor!

Ja det där med att träna på crosstrainern var ju bara att glömma! Knappt 5 minuter och jag fick grymt ont i halsen. Det är superfint väder ute, solen lyser och snön smälter mer och mer, riktiga vårkänslor. Får passa på och njuta när det väl är såhär, för snart kommer väl 7 meter snö igen?!
Johanna ringde och fråga om jag skulle med ut på en promenad med henne och voffsingen, så nu är jag precis hemkommen från den, och riktigt varm i kläderna vart jag!
Får bli en till promenad ikväll med Matte har jag bestämt, och gullig som han är har han lovat att gå ut och gå med mig varje dag om jag så vill! Ja, jag tror ju inte riktigt på att han kommer palla det, men jag kan ju alltid hoppas! :)
Drömmar om gräs, sol och umgänge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0