I'm back!

Nu på senaste har jag varit på resande fot och tagit vara på tiden med familj och vänner så att säga då va!
Det största som hänt är väl att jag lämnat tonåren och gått över till 20! WOW, vuxen chey!
Har även lämnat min fotografins filosofi-kurs bakom mig. Satsar på jobbet i sommar istället. Jag med två saker samtidigt skulle ju bara inte fungera?! Nej men när första tentan kom då var det kört.
Kan gå över till det roliga och berätta vad jag fick då!

Min älskade vattenkokare som jag är kär i och längtar efter att få använda då va! 
En helt fantastisk rosa/prickig stekpanna, som bara är min, och endast jag får tillaga mat i den ;)
En svindyr kockkniv som jag även där längtar till att få testa!
Presentkort på bästa inrednings/prylbutiken "Önska"
Mina efterlängtade påslakan (Vita med blommor på), sjukt fräsha!
En sprillans ny bärbardator! THANK GOD! I'm in love!
En fet och behövlig kokbok samt en tillbehörande bakelse/kakbok. Röd/rutiga är de till och med. sött!
En kökshandduk som matchar mina påslakan
En söt handduk med texten "Du är bäst, ingen protest!" (Matte fick självklart en matchande så vi har en egen) ;)
Snygga svarta bordsunderlägg med silvertrådar i!
Solpuder
Och får inte glömma min söta blombukett Sandra kom med!

Jag fick allt jag skrev på listan och mer än så! Är sjukt nöjd och ni kan inte förstå vad jag längtar tills jag får inreda mitt kök, och alla andra rum såklart. Pepp!

Nu på fredag, alltså redan i övermorgon tar min älskling och min fru studenten. Jag är nervös och överlycklig för deras skull! Önskar att jag kunde klona mig själv och vara både i Falun och i Åmål på samma gång. Men men!
Redan på söndag tar vi vårt pick och pack och flyttar ifrån Åmål och blir trogna Bålstabor istället!
Innan dess ska vi på 60års kalas på söndagen där. Så vi får sätta lite fart och börja packa idag. 

Börjar jobba nästa onsdag. Är nervös att jag ska ha glömt en hel del. Men då börjar i alla fall jobblivet på riktigt. Jobba och slita ska jag göra!
Har inte haft min premiär på systemet än man ska nog ta oskulden nu innan fredag. Jag tänkte att jag ska bli dubbelt så full som självaste studentbarnet! EH EH! Av ren avundsjuka då förstås. Han kommer ju trots allt få åka flak!

Nu blev det här inlägget en novell, men Bea ska nog uppskatta det i alla fall! Pöss!


Ah ett litet urval på mina fina saker!

Sen har jag en överraskning att berätta också, men inte än, inte förrän allt är riktigt klart! :D <3


Kommentarer
bealouba

yaaaaaaaaaaaaaaaaaaay, lycka!!! nu är jag fett nyfiken på dedär sista!!!!! ÄR DU GRAVID???? jag vill veta nuuuu.. :D :D :D

2011-06-08 @ 18:26:08
URL: http://!!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0