Att jag inte lärt mig...

att låta bli att skämta om saker som jag vet med säkerhet kommer inträffa! (om jag skämtar om de alltså)
Igår sa jag till Matte att jag säkert kommer bli sjuk nu när jag ska iväg till Falun och Mora, bara för ATT jag inte vart de på ett bra tag. Voila! Jag är inte sjuk, men jag är mosig i hela skallen och känner mig konstig. Jag vet hur jag är också! Inbillar mig så pass att jag tillslut blir sjuk (hitta inte de korrekta orden)...
För att känna mig lite bättre ska jag nog gå ut och göra dumheter och sedan ta mig en kopp te och kolla på klassikern Flugornas herre med min sötnos. Måste pussa extra på honom ikväll eftersom jag åker iväg och inte får mysa på över en vecka...

Har äntligen fixat photoshop till min bärbara igen i alla fall. Vill dock få in ett plug-in program som jag inte får att fungera. Det är tur att jag har en storebror som är king på allt! Får dock kika på det någon annan dag eftersom han nyss förklarat för mig via facebook chatten hur jag ska installera ps.
Jag och engelska går inte ihop, och framförallt inte när det gäller datorer och installationer på engelska! EH!
Godnatt!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0