Då tog jag tåget tillbaka

10 över 2 tar jag pendeln in till Stockholm och halv 4 tar jag tåget mot Karlstad. Antingen kommer bby och hämtar mig där eller så fortsätter jag från Karlstad och tar tåget därifrån till Åmål. Min plattång har dock lagt av så jag måste springa in på Elgiganten eller Siba och kika efter en ny. Min vardag kommer bli katastrofal annars...
Har haft 3 underbara veckor här som sagt! Och självklart lyser solen som alltid när jag ska åka buss eller tåg. Inte mig emot. Brillorna på och njut!
Får hoppas på att det är minst lika fint väder i åmål också nu när jag ska vara där! Jag ser fram emot alla missade pussar jag ska ta igen nu med min kärlek!
Men puss på er mina älsklingar i Bålsta! Ni är bäst! Och vi ses snart igen! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0