En krona

För ett tag sedan fick vi reda på eller tipsade? om en budsida där man kan få hem bra saker för en billig slant. Självklart blev jag och Matte nyfikna så vi skapade oss en konto idag och kikade runt lite. Vi vill ju ha stilrena bestick, och det hitta vi och jag kamma hem detta 24-delars set för 90 kr. Knivar är ju inte heller dumt att ha så jag kammade hem ett 7 delars set med knivar + en skärbräda för endast 56 kr ;)
ja, självklart önskar jag mig en riktigt bra kock-kniv också, men som sagt är knivar alltid bra att ha ;)
Självklart ska deras sida sätta över "Enkrona.se" på bilderna men detta är det vi buda hem. Ska hålla lite avstånd från den sidan eftersom den kändes lite farlig, på det sättet att man kanske råkar buda på lite för mycket... Men tyckte väl ändå jag gjorde mig ett bra kap...eller?





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0