karlstad

Hade svårt å somna igår. Kunde inte sluta tänka på mormor. Oerhört jobbigt när man verkligen inser att vi aldrig mer kommer kunna träffas...Sitter ute och tittar på stjärnorna och letar efter den starkaste, blinkande stjärnan...
I alla fall somnade runt 3 och vaknande innan 8. Inte mycket sömn men who cares.
Har dammsugit rummet och bytt i sängen. Jävla rum som ska odla damm, förstår inte vad all skit kommer ifrån. 
Nu äre fräschare i alla fall, och  jag har nyss gjort mig i ordning också.
Vi tar en sväng till Karlstad idag. Pengarna rullade ju in igår så att. Det är ju helt fel och spara! 
Nej men jag behöver verkligen en sport-bh och jag såg att h&m hade några som såg nice ut. En ny vanlig bh skulle ju inte heller skada! 
Vi får se vad jag kommer hem med...
P-rutt :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0