Mora

Nu befinner jag mig äntligen i Mora med min, ja tredje familj blir det ;P Papsen, Villisen och Linda.
Fick sånna sköna känslor så fort jag kom in i Mora med bussen. För det första är det strålande vårväder, hur soligt som helst! För det andra får man sånna flashbacks och Mora är bara så otroligt mysigt. Tänk att man kan ändra sig så mycket så fort man flyttar ifrån ett ställe man bott på. Visserligen tyckte jag om Mora i slutet av tiden jag bodde här.
Ville pratar på som bara den, men är fortfarande hur liten och söt som helst! Min alldeles egna bebis!
Nu vill han att jag ska gå in och leka med honom i hans alldeles egna rum! haha
Det enda som saknas nu är Matte. Han borde vara här och mysa med  oss! Men förhoppningsvis kommer han med bilen på fredag och leker med oss, så åker vi tillbaka tillsammans på söndag.
Ska försöka ta massa bilder!
Kom på att jag totalt glömde att ta bilder tillsammans med Emma. Dåligt!!!!!! Jag som behövde nya bilder på oss!
Nåväl!
Ciao


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0