Tillbaka

Jag har haft en otroligt bra vecka uppe i Mora med min kära familj. Önskar jag hade kunnat stanna längre, men mitt hjärta kom och "hälsade" på oss på lördagen så jag åkte med honom tillbaka till Åmål. 
I lördags satt vi och hade mys uppe i Hamra och passade Villisen medan pappsen och Linda var på kalajs!
Svårt att åka ifrån honom. Ska ta och lägga in massa söta bilder på honom!
Matte började praktisera idag och ska göra det 4 veckor framåt. Det kommer suga rejält för mig att bara sitta här nu när jag varit van i ett antal veckor att göra något varenda dag och framförallt ha sällskap!
Förlåt, men Åmål suger och jag är så otroligt jävla less på detta ställe! Låt månaderna bara flyga iväg så jag får flytta härifrån tillsammans med min kärlek!!




Kommentarer
emma

kom upp och bo hos mig tills han apu är över, så får du nå att göra. :D

2011-03-22 @ 10:51:12
URL: http://emmahalvarsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0