Ut på äventyr igen!

Ja det var inte länge kramandet varade med kärleken i Åmål för nu har jag bokat en resa upp till Falun för att hälsa på min fru som jag inte träffat på hur länge som helst. Ett halvår utan sin fru?! Vad är det för förhållande egentligen? Men nu jävlar tog jag tag i det för jag ska nämligen vidare upp till Mora och pussa sönder min fullt pratande "bebis" efter helgen! Som jag har saknat min lillkille!
Som jag har saknat alla, och fortfarande gör! Fan jag har ju familj och vänner utspritt i hela landet! Jag vill bara ha alla samlade i en och samma stad! eh eh

MIN älsklingsbebis, som inte längre är bebis men alltid kommer vara bebis! ;)

Jag och min snygga fru då! Nya bilder måste tas ser jag, jag menar? Vi är blondisar båda två!


Kommentarer
flickaneemeliie

fin blogg

2011-03-08 @ 21:51:15
URL: http://flickaneemeliie.blogg.se/
emma

ÄLSKAR DIG MIN FRU!

2011-03-09 @ 13:26:36
URL: http://emmahalvarsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0