27 mars

Äntligen en morgon där jag fick sova ut. Såklart ska det vara när man ställt om klockan så det ser ut som man vaknat tidigare eheeh!
Började med att göra mig i ordning anyways. Sen satte jag mig och börja spela Mario Kart som Mattes lillasyster köpte i helgen. Såklart äger jag! ;) höhö
Mattes släktingar kom för att fira Ulrica som fyller år imorgon. Men som vanligt var jag osocial, men denna gång hade jag ju faktiskt en bortförklaring! ;) Mario Kart
Jag och familjen Hoffback drog sedan ner på stan för att äta ute på stan. Sög eftersom vi fick vänta i typ 50 min på maten, men det var toppen gott och det känns som att jag har ätit för 5 dagar framåt. Fick i mig dåligt mycket kolhydrater också. Både bröd och pommes innehöll maten, Ofc eftersom det var en oxfilé toast.
Ja men just ja, vi var ju iväg till Karlstad igår och jag fick med mig hem ett par ASSKÖNA svarta byxor...Vi gör såhär istället, att jag visar! ;)
Underkjol, byxor, linne, leggins och sport-bh.
Nöjd! Men hade inte klagat på att få hem mer! ;) Var dock så äckligt mycket folk så orkade inte gå och kika...
Och btw så har jag och min darling 17 månader idag. Nästa månad blir det 1½ år! ;)
Hoppas han fixar något riktigt gulligt till mig då! höhö
(Matte! Börja tänk ut redan nu!) haha (a)
Grattis till oss i alla fall! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0