Allt och inget

Har haft det jättetrevligt här i Bålsta, än är vistelsen inte slut men det börjar närma sig. Åker till Karlstad på fredag förmiddag och där hämtar mitt hjärta mig, som jag förövrigt saknar som FAN! Har i princip bara jobbat och försökt vara med mina godingar när jag orkat eller vart ledig. Befann mig i Stockholm med Sandra i fredags. Kändes som att det var en evighet sen jag var där sist. Men vi gick runt, jag köpte dyrt smink och studentpresent åt mitt hjärta. Vi satte oss på John Chris och käkade. Otroligt skönt väder! Men resten av kvällen spendera jag själv i Bålsta. Hade tråkigt. Nu ska jag jobba på i 3 dagar till (till onsdag). Sen har jag planer framöver med en väldans resande. Nu i helgen blir det lugnt med Matte i Åmål. Helgen efter drar vi till Mora, firar av mig i förväg eftersom jag inte kommer få träffa min kära familj på nästan hela sommaren. Helgen efter det är det Karlstad och universitetet som gäller. Helgen efter det blir det i Bålsta där jag ska fira min 20 årsdag. Sen drar vi tillbaka till Åmål där Matte tar studenten veckan efter! Fullt upp sa jag va? Och efter studenten flyttar vi ner till Bålsta och jag börjar jobba igen som en gris!

Ska in och jobba vid 12 och slutar 20:15. Kommer komma hem skitsent eftersom jag måste vänta på buss och pendel i en timme typ. Så det blir raka vägen till sängen när jag kommer hem. Dagen efter ska jag upp tidigt och jobba!
Hejs!


Kommentarer
Jennifer

Just nu pågår månadens blogg på min blogg :D Gå in och kommentera så har du chans att vinna ;)

2011-05-10 @ 20:01:41
URL: http://jenniferitis.blogg.se/
Jennifer

Just nu pågår månadens blogg på min blogg :D Gå in och kommentera så har du chans att vinna ;)

2011-05-10 @ 20:01:45
URL: http://jenniferitis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0