Ingenting.

Jag borde inte klaga.
Jobba 09:30-18:15, idag.
Fetaste blåsan som värker på lilltån
Mormor skulle fyllt 77 år idag. Var till minneslunden och kände enorm saknad.
Hjärtat åkte tillbaka till Åmål. Ett rent helvete att sova själv! Inga kramar, inga pussar.
Åkte till Morfar för att fika och fira mormor. Kändes otroligt tungt. Gråten i halsen hela tiden. Det är så synd om morfar, min oskyldiga morfar. Huset är inte lika utan min mormor. 
Efter en första helg med jobb, fylld av stress och ångest så ska jag ännu en gång upp och jobba imorgon. Ja, jag borde inte klaga? Jag har ett jobb!
Men att allt skulle komma på en gång, just denna dag!

Om jag bara fick kramas med min mormor igen
Om jag bara fick se mormor och morfar tillsammans igen
Om jag bara hade mitt hjärta bredvid mig i sängen varenda dag, oavsett!
Om jag bara orkade mer
Men, jag ska inte klaga...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0